Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Είναι εφικτή η αθανασία;

Αθάνατος. Ετυμολογία της λέξεως: α- στερητικό +θάνατος. Ο νικήσας τον θάνατον, αυτός που δεν υποπίπτει εις θάνατον, ο υπέρχρονος, ο προαιώνιος και αιώνιος, ο αεί Ών,  ο αιωνίως ζων, ο μόνος αναμάρτητος και πανάγαθος, ο υπερτέλειος και υπεράγιος, ο μόνος έχων αθανασίαν, ο αιώνιος και αθάνατος Θεός.
Η ανθρώπινη ψυχή, ως έλαφος διψώσα, επιποθεί την σωτηρία και αναζητεί την τελειότητα και την μακαριότητα, την αιώνια ζωή και την  αθανασία.
"Γίνου πιστός άχρι θανάτου, και δώσω σοι τον στέφανον της ζωής. Ο νικών ου μη αδικηθή εκ του δευτέρου θανάτου". Αποκάλυψις.
Ο Θεός αποκαλύπτει εις τον άνθρωπον ότι έχει ψυχήν αθάνατον.
"Έστι δε πίστις ελπιζομένων υπόστασις, πραγμάτων έλεγχος ου βλεπομένων".
"Ιδού μυστήριον υμίν λέγω΄ πάντες μεν ου  κοιμηθησόμεθα, πάντες δε αλλαγησόμεθα, εν ατόμω, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι΄ σαλπίσει γαρ, και οι νεκροί εγερθήσονται άφθαρτοι, και ημείς οι ζώντες αλλαγησόμεθα΄ δει γαρ το φθαρτόν τούτο ενδύσασθαι αφθαρσίαν και το θνητόν τούτον ενδύσασθαι αθανασίαν, όταν δε το φθαρτόν τούτο ενδύσηται αφθαρσίαν και το θνητόν τούτο ενδύσηται αθανασίαν, τότε γενήσεται ο λόγος ο γεγραμμένος  υπό του προφήτου Ησαϊου: κατεπόθη ο θάνατος εις νίκος.
που σου, θάνατε, το κέντρον; που σου άδη το νίκος; το δε κέντρον του θανάτου η αμαρτία".
(Α΄ επιστολή Παύλου προς Κορινθίους, κεφ. ΙΕ΄,στιχ,. 51-55).
"Τα αδύνατα παρά ανθρώποις, δυνατά παρά τω Θεώ εστίν".
Άγιος ο Θεός, Άγιος ισχυρός, Άγιος αθάνατος ελέησον και σώσον ημάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου